Tijdelijke allround administratief medewerker

Waar situeert de functie zich: 

We zijn een verzekeringsmaatschappij. Onze verzekeringspolissen brengen we aan de man via verzekeringsmakelaars en het distributienetwerk van Crelan en Bank Nagelmackers.  Onze aandacht gaat zowel naar de particuliere cliënten, als naar de zelfstandige ondernemers, vrije beroepers en de KMO’s in België. In onze vestigingen in Antwerpen en Braine – l’Alleud werken er momenteel zo’n 370 medewerkers.

 

Voor de hoofdzetel in Antwerpen is Fidea op zoek naar een administratieve duizendpoot.

Functieomschrijving: 
  • Je bent de intermediair tussen de collega netwerk/bemiddelaar / externe partijen (bv. FSMA).
  • De dossierbeheerder ziet toe op de kwaliteit van de input en draagt op deze manier bij tot een vlotte (zie doorlooptijd) en efficiënte behandeling van het hem toegewezen dossier.
  • In de rol van administratief medewerker ondersteun je onze commerciële adviseurs bij de verdere uitbouw van de samenwerking met onze bemiddelaars (makelaars/agenten).
  • Zo zorg je onder meer voor de administratieve afhandeling bij het benoemen, opvolgen, wijzigen en het geven van machtigingen aan onze bemiddelaars. Hiertoe heb je regelmatig telefonische contacten zowel intern als buiten onze organisatie.
  • In het kader van Middle Office beheer je kwalitatief de aangeboden en bestaande verzekeringsrisico’s die aan externe maatschappijen aangeboden moeten worden.
  • Je vraagt offertes en/of weigeringen aan.
  • Je bent het professioneel en communicatief aanspreekpunt van de exclusieve agenten met als doel een cliëntgerichte service te bieden.
  • Je realiseert binnen je bevoegdheden volledig zelfstandig je taken en neemt buiten je bevoegdheid de nodige initiatieven om tot een oplossing te komen.
  • Je formuleert zelf oplossingen en/of initiatieven bij problemen.
  • Je werkt vlot binnen de gestructureerde procedures maar je kunt ook maatwerk leveren
Wie zoeken we: 
  • Je behaalde een diploma hoger onderwijs (bachelor/master).
  • Relevante ervaring in een ondersteunende commerciële rol is uiteraard een pluspunt.
  • Naast je analytische persoonlijkheid ben je ook iemand die kritisch is ingesteld en graag nauwkeurig werkt.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een ondernemende, pro-actieve attitude zijn in deze rol ook aangewezen.
  • Je bent gemotiveerd om dagelijks de targets te halen binnen een omgeving met een hoog werktempo.
  • Je zet door bij problemen of tegenslagen.
  • Naast het Nederlands kan je je ook vlot uitdrukken in het Frans.
  • Tenslotte ben je computervaardig. Zo heb je een goede kennis van Excel.
Wat bieden we aan: 
  • Een contract van bepaalde duur van 3 maanden.
  • Een boeiende functie metuitdagingen.
  • Een functie op mensenmaat bij een werkgever, die een familiale sfeer en een professionele aanpak nastreeft.
  • Een evenwichtige balans tussen werk en privé met bijvoorbeeld glijdende uren.
  • Een job in de hoofdzetel inhet centrum van Antwerpen,(langs centraal station) die vlot bereikbaar is met het openbaar vervoer.
  • Een ambitieus en professioneel verzekeringsbedrijf in volle groei en ontwikkeling, met een compleet gamma aan verzekeringsproducten voor zowel particuliere cliënten, zelfstandigen als ondernemingen.
  • Je kunt rekenen op een pak aantrekkelijke loonvoorwaarden, aangevuld met een reeks van extralegale voordelen (o.m. glijdende werktijden, maaltijdcheques, bijkomende vakantiedagen, ,…).

Schrijf hier aan je succesverhaal