Tijdelijk Support medewerker (m/v)

Waar situeert de functie zich: 

We zijn een groeiende verzekeringsmaatschappij. Onze verzekeringspolissen brengen we aan de man via verzekeringsmakelaars en het distributienetwerk van Crelan en Bank Nagelmackers.  Onze aandacht gaat vooral naar de particuliere cliënten, als naar de zelfstandige ondernemers, vrije beroepers en de KMO’s in België. In onze vestigingen in Antwerpen en Braine-l’Alleud werken er momenteel zo’n 370 medewerkers.

 

Voor de hoofdzetel in Antwerpen is Fidea op zoek naar een tijdelijk administratief bediende voor de afdeling schade:

Functieomschrijving: 

Als administratief bediende voer je welomlijnde taken uit binnen de dienst schade:
·Je kwalificeert de inkomende digitale documenten (bv. dagvaardiging, medisch dossier, …). Je linkt de juiste briefwisseling aan het juiste dossiers.
·Je schat de prioriteit in van deze documenten. Je zorgt er dus voor dat je een goed inzicht hebt in de briefwisseling.
- Je staat in voor de volmachtregeling, hiervoor stuur je documenten door, open je het dossier en zorg je voor een correcte betaling.
·Je verstuurt mails naar onze makelaars voor het opvragen van extra informatie.
- Je staat in voor de betaling van facturen.

Wie zoeken we: 

·Je hebt een middelbaar diploma en kan dit aanvullen met ervaring als administratief bediende
- Je hebt een bachelor of master en wil deze functie instappen met enthousiasme om een eerste werkervaring op te doen
- Je staat open voor een tijdelijke functie met een contract van bepaalde duur.
- Je kan snel om met nieuwe (informatica) systemen.
·Je werkt nauwkeurig en hebt een goed inzicht in de zaken.
·Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands, daarnaast beschik je ook over een basiskennis Frans.

Wat bieden we aan: 

Een tijdelijk contract van bepaalde duur van 3 maanden (mogelijks verlengbaar).

Je komt terecht in een ambitieus en professioneel verzekeringsbedrijf in volle groei en ontwikkeling, met een compleet gamma aan verzekeringsproducten voor zowel particuliere cliënten, zelfstandigen als ondernemingen in het centrum van Antwerpen, vlot bereikbaar via het openbaar vervoer.

Je kunt rekenen op een tal van aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, aangevuld met een reeks extralegale voordelen (o.m. glijdende werktijden, maaltijdcheques, bijkomende vakantiedagen, aanvullend pensioen, hospitalisatieverzekering, aanvullende kinderbijslag,…).

Schrijf hier aan je succesverhaal