Tijdelijk administratief medewerker

Waar situeert de functie zich: 

We zijn een groeiende verzekeringsmaatschappij. Onze verzekeringspolissen brengen we aan de man via verzekeringsmakelaars en het distributienetwerk van Crelan en Bank Nagelmackers.  Onze aandacht gaat zowel naar de particuliere cliënten, als naar de zelfstandige ondernemers, vrije beroepers en de KMO’s in België. In onze vestigingen in Antwerpen en Braine – L’alleud werken er momenteel zo’n 370 medewerkers.

Voor de hoofdzetel in Antwerpen is Fidea op zoek naar een administratief medewerker  binnen het departement Production & Servicing Ondernemingen..

Functieomschrijving: 
  • Je registreert nieuwe aanvragen: je verdeelt deze aanvragen correct zodat je collega’s-onderschrijvers verder aan acceptatie kunnen doen.
  • Je accepteert bijvoegsels zonder acceptatie. Dit wil zeggen dat je autonoom zaken aanpast aan bestaande polissen waar nodig.
  • Je ondersteunt daarnaast de collega’s op administratief vlak.
  • Tevens verwerk je data in ons informaticasysteem dat leidt tot de opmaak van nieuwe verzekeringscontracten.
  • Je zorgt er samen met jouw collega’s voor dat onze klanten – en dat zijn in eerste instantie de makelaars – een uitstekende dienstverlening ervaren.
Wie zoeken we: 
  • Je behaalde een Bachelor of Master diploma.
  • Je bent gemotiveerd om dagelijks de targets te halen
  • Je werkt nauwkeurig.
Wat bieden we aan: 
  • Een contract van bepaalde duur
  • Een boeiende functie metuitdagingen.
  • Een functie op mensenmaat bij een werkgever, die een familiale sfeer en een professionele aanpak nastreeft.
  • Een evenwichtige balans tussen werk en privé met bijvoorbeeld glijdende uren.
  • Een job in de hoofdzetel inhet centrum van Antwerpen, die vlot bereikbaar is met het openbaar vervoer.
  • Een ambitieus en professioneel verzekeringsbedrijf in volle groei en ontwikkeling, met een compleet gamma aan verzekeringsproducten voor zowel particuliere cliënten, zelfstandigen als ondernemingen.
  • Je kunt rekenen op een pak aantrekkelijke loonvoorwaarden, aangevuld met een reeks van extralegale voordelen (o.m. glijdende werktijden, maaltijdcheques, bijkomende vakantiedagen, aanvullend pensioen, aanvullende kinderbijslag,…).
  •  
  • Plaats van tewerkstelling

    B-2018 Antwerpen, Van Eycklei 14

  •  
  • Meer informatie & Hoe solliciteren

    Indien je interesse hebt in deze functie, gelieve je cv en motivatiebrief te sturen naar jobs@fidea.be. Voor meer informatie over de inhoud van de functie en de arbeidsvoorwaarden kan je terecht bij Carina Stollenwerk , Senior HR Business Partner , 03 203 8560

 

Schrijf hier aan je succesverhaal